بهزیستی و دولت تدبیرو امید

دانشگاهیان حامی دکتر قلی نیا

بهزیستی و دولت تدبیرو امید

دانشگاهیان حامی دکتر قلی نیا

انتشار عکس دردناک و تامل برانگیز در اینستاگرام علی کریمی



مطالب فوق برگرفته از سایت تحلیلی خبری افق نیوز ، با کد خبر 117480، مورخ 20.11.1392 می باشد. آدرس سایت اخذ اطلاعات: http://ofoghnews.ir


 

نظر وبلاگ در خصوص مطالب فوق(وبلاگ قصد توهین یا هجمه بر هیچ فرد ، گروه و یا سازمانی را نداشته و حق سازمان بهزیستی و هر ذی نفع دیگری برای ارسال جوابیه و ارایه هرگونه توضیح مستند با در نظر گیری قوانین و رعایت اصول اخلاقی محفوظ است):

سازمان بهزیستی و مدیران محترم جوابگوی افکار عمومی و این عکس باشند.راستی عملکرد سازمان بهزیستی در حوزه کودکان کار و خیابانی چه شد؟ آقایان و خانم های حمایت کننده از بعضی ها که بزودی لیستی بلند بالا از عملکردهای ناشایست آنها به مراجع و حوزه های مرتبط ارایه می شود، نیز اندکی وجدان درد بگیرند، بد نیست. سازمان های نظارتی و بازرسی نیز پاسخ طلبی کنند. چرا و واقعا چرا؟

به قول شعر زیبای حامد زمانی( با عنوان گزینه های روی میز):

حالا بازم بشمرم اینا گزینه های روی میز ما است           حالا بازم بشمرید گزینه روی میزتون چیاست

 

آیا بدلیل ضعیف بودن صدای محرومان یک جامعه، باید آنها را کنار گذاشت و نادیده گرفت. آیا باید اجازه داد که هر مدیری با هر سطحی از توانمندی و به هر سلیقه ای که می پسندد، بر سازمان های مسئول در این حوزه مدیریت کند؟ آیا نباید از سازمان های مسئول، پاسخ طلبی نمود؟

نظرات 1 + ارسال نظر
سونیا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 18:31

بهزیستی نیوز جون، عکس از بهزیستی ندیدی که بدونی این عکس در مقابل اونها هیچه؟ به هر چی که می پرستی صحنه هایی رو دیدم که موی آدم رو سیخ می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد